یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته چهارشنبه 29 مرداد 1399/ شماره 98
پرونده معاملات این هفته با 12 هزار و 350 تن افزایش، بسته شد، پرش بلند دلار نیمایی به 19 هزار و 700، افزایش قیمت ها در بازار، دلار صرافی کاهشی شد، اصلاح بورس تهران: 68 هزار واحد و ادامه معاملات نفت در قیمت 45 دلار
پست های رادیویی مرتبط:

پرونده معاملات این هفته با 12 هزار و 350 تن افزایش، بسته شد
این هفته به رغم اینکه عرضه ها فقط 128 تن افزایش داشت و در محدوده 82 هزار تن ثابت ماند ولی معاملات 12 هزار 350 تومان افزایش یافت و به 63 هزار 685 تن رسید. دلایل افزایش حجم معاملات این هفته محصولات پلیمری در بورس کالا را در پست تحلیلی فردا، پنجشنبه 30 مرداد در رادیو ویکی پلاست، بشنوید.

پرش بلند دلار نیمایی به 19 هزار و 700
امروز دلار نیمایی دو رکورد را پشت شکست؛ میانگین روزانه از مرز 19 هزار و 700 و میانگین هفتگی از مرز 19 هزار و 100 تومان گذشت. اختلافِ میانگین هفتگی دلار نیمایی امروز نسبت به یکشنبه 26 مرداد، به 336 تومان افزایش رسید. این افزایش در حالیست که هنوز سه اعلام قیمت دیگرِ، در روزهای پنجشنبه، شنبه و یکشنبه در پیش است و مشخص نیست تا یکشنبه آینده، اختلاف دلار نیمایی به چه عددی خواهد رسید. اما آنچه مسجل است، علامت های میانگین روزانه، جز صعودِ میانگین هفتگی، مسیر دیگری نشان نمی دهد.

افزایش قیمت ها در بازار
با جهش میانگین روزانه دلار نیمایی به کانال 19 هزار و 700 تومان، بازار آزاد نیز با افزایش قیمت نیما، همراه شد و به پیشواز افزایش قیمت های پایه هفته بعد رفت. عمده گروه های کالایی امروز با افزایش چشمگیری مواجه شدند. مواد اولیه مصرفی در گروه های نایلون و نایلکس و پ پ های شیمیایی و نساجی از جمله گروه هایی بودند که رشد چشمگیرتری را نسبت به سایر گروه های کالایی، تجربه کردند.

دلار صرافی کاهشی شد
امروز دلار در صرافی بانک ملی طی دو نوبت، 100 تومان کاهش یافت و 22 هزار و 400 تومان قیمتگذاری شد. قیمت فروش امروز دلار صرافی‌ها، نسبت به آخرین قیمت هفته گذشته 350 تومان (1.5 درصد) افزایش دارد.

اصلاح بورس تهران: 68 هزار واحد
شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات امروز با 68 و 95 واحد کاهش به 1 میلیون و 757 هزار عقب نشینی کرد. ریزش امروز بورس تهران یکی دیگر از بزرگترین کاهش های ثبت شده در بازار سرمایه بود.

ادامه معاملات نفت در قیمت 45 دلار
قیمت نفت که معاملات روز گذشته را با 45 دلار و 1 سنت به پایان رساند، امروز را با 45 دلار و 17 سنت آغاز کرد و در ادامه باز هم به کف قیمت 45 دلار بازگشت. قیمت این لحظه هر بشکه‌ نفت برنت: 45 دلار و 8 سنت. نفت آمریکا: 42 دلار و 64 سنت.

نگارش متن: پروین هایری و سحر معصومی
سردبیر: محمود حق وردی
گوینده: عاطفه آقایی
شبکه های اجتماعی: امیر سحرخیز

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟